” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

64-کنکور96

الان که همه دارن راجب کنکور مینویسن بذارین منم بنویسم . از نظر من کنکور یه سوسک پروازی زشت و سیاه و بالداره که به هر طریقی میاد روی سر و هیکل آدم میشینه .. اونوقته که از ته حلقت جیغ میکشی که لوزالمعدت دیده میشه ! این دقیقا مشابه صحنه ایه که نتایج میاد.

دیشب توصیه های لازمو به دوستم کردم . 

بهش گفتم آب زیاد بردار چون اونجا آب قطعه 

آب که برداشتی دستمالم بردار که خودتو پاک کنی . بو نگیری همونجا ...

اگه بهتون آبمیوه دادن (که نمیدن) یادت باشه حتما عارق بزنی .

واسه صبحانه تخم مرغ آبپز بخور و برو سر جلسه . *هاااا* کن تو صورت بقیه . هرچی داوطلب کمتر بشه نتیجه کنکور بهتر میشه.

*

*پیشاپیش از اینکه حالتون بد شد احساس خرسندی میکنم .

*

منم کنکور دادم چون میخواستم تو شهر خودم باشم اما امیدی ندارم .فک کنم باید برگردم و رشتمو ادامه بدم ... مطمئن نیستم ولی !

یه نور امیدی همچنان هست .امروز سر جلسه دستشوییم گرفت . تمام امعاء و احشا بدنم شروع به فعالیت کردن مخصوصا معده و روده ی عزیزم که منو تو این مسیر همراهی کردن . ازشون سپاسگذارم.

بعد که از جلسه  اومدم بیرون یه عالمه مامان و بابا دیدم که چسبیده بودن به میله ها تا بچه هاشون بیان . اونم تو گرمای شهر ما که آدم پوست میندازه ..  بنظرم کار مسخره ایه و فقط سد معبر میکنن . بشینین تو ماشین کولرو روشن کنین . از یه ساعت قبلم به میله ها نچسبین !

بعد که داشتم با بدبختی خودمو از سیل جمعیت مامان و باباها عبور میدادم دیدم یه مامانه داره با تلفن حرف میزنه . منو که دید گفت کم کم دارن از سر جلسه میان بیرون ولی قیافه ها همه دپرسه 

از حرفش خندم گرفت . یکم منتظر موندم بابام اومد سریع پریدم تو ماشین . بابا میخواست برای نهار مرغ کنتاکی یا کباب بگیره که من با هردوش مخالف بودم. گفتم سالادالویه برای من بگیره . بابا مرغ کنتاکی گرفت . منم تا اومدم سالاد الویه رو بخورم دیدم تاریخ مصرفش گذشته .اولین شکست زندگیمو همینجا خوردم .پنج قاشق مرغ و برنج خوردم و رفتم . . .اصلا میل به مرغ نداشتم ولی خیلی گشنم  بود. کیک و رانی که سر جلسه نخوردمو ، خوردم .

بعدشم خوابیدم . 

بعد بیدار شدم از بس دل ضعفه داشتم کباب لقمه خوردم .. 

همین دیگه .برم فیلم ببینم .نتایج که اومد هی از کنکوریا سوال نپرسین چی شد چی شد !

خاله زنک بازیو بذارین کنار . 


نظرات 2 + ارسال نظر
. دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 23:44 http://i-am-this.blogsky.com

کاش قبل از کنکورم این توصیه هات رو میخوندم :)

حیف شد از دست دادی

فرانک شنبه 17 تیر 1396 ساعت 00:03 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

نمیری دختر چندشم شد!!!!
منتظرم جوابا بیاد بعد بیام ازت بپرسم...

نوشتم که چندشتون بشه دیگه
نمیگم
نمیگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد