” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

70-پنج شنبه ای که خوب شروع نشد

بعضی روزا وقتی از خواب بیدار میشی میتونی بفهمی روز خوبیه یا نه . امروز دقیقا از اون روزایی بود که اصلا خوب نبود.همینکه از خواب بیدار شدم میتونستم به ترک دیوار هم گیر بدم . اما ندادم.. صدامو نبردم بالا و خشممو کنترل کردم و به کسی منتقلش نکردم .

حتی مگسی که از صبه تو اتاقمه و بیرون نمیره رو نکشتم !

با وجود عصبانیتم سالاد درست کردمو وقتی ظرفا رو میشستم نکوبیدمشون به زمین .

اون چیزی که به عصبانیتم دامن میزد گریه های دائم خواهرزاده م و کلافگی خواهرم بود .گریه هایی که تمومی نداره و نداشته و نق زدن ها ..

منی که تن صدای بلند رو بیشتر از یک دقیقه نمیتونم تحمل کنم .حالا باید هر روز یا یه روز در میون این صداها تو گوشم باشه و تحمل کنم .الان وقتی تو خونه راه میرم باید حواسم باشه پاهام رو بیسکوییت خورد شده و عروسک و برنج له شده همراه با خورشت نره .

چون مامان بابام دائم دلشون میخواد نوه شون رو ببینن . چون اونا صبرشوون از من بیشتره .

من حاضرم هر روز رو ی برنج له شده و خورشتای ریخته روی فرش و بیسکوییت خورد شده راه برم اما وقتی خواهرزادم میخنده فداش بشم.

مخصوصا اون خنده های مخصوصش و قهقهه های از ته دلش .

اما دلم نمیخواد هیچ وقت و هیچ وقت گریه هاشو ببینم . نه تحملشو دارم نه ظرفیتشو ..دوس دارم بخنده .


و چیز دیگه اینکه اینا همش بهانه س . همیشه بوده هنوزم هست اما یه چیزی در من ته کشیده که بی حوصله ترم میکنه . یه چیزی که از یه جایی از وجودم کنده شده .انگار جای خالیشو نمیتونم با چیزی پر کنم . 

وقتی حالم خوب بشه و خشمم بخوابه این پست رو پاک میکنم .دلم نمیخواد وقتی کسی وبلاگمو میخونه این حجم از کلافگی من تو ذهنش حک بشه .



نظرات 2 + ارسال نظر
The Conqueror Worm جمعه 23 تیر 1396 ساعت 20:04 http://lunacy.blogsky.com/

خیلی محشری تو ، آخه این قدر تحمل میکنی عزیزم خوبه که ظرفیتت این قدر بالا هست.

ممنون عزیزم.

فرانک جمعه 23 تیر 1396 ساعت 00:55 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

نبینم ثنای من ناراحت باشه و کلافه......
یه فیلم از فیلمای خاله جان میزدی تا خوب بشی....
فکرکنم ته ته دلت از یه چیز دیگه هم ناراحتی که نگفتی..
شایدم اشتباه میکنم...

فیلماش ایرانیه بدتر حالمو بد میکنه
اره ته دلم خیلی چیزا بود ک نگفتم ...درست حدس زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد