” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

75-ثنا خنثی میشود :|

لپ تاپم دوباره خراب شد . دفعه ی پیش که ترانسش سوخت به خودم قول دادم این بیچاره رو صبح تا شب روشن نذارم ... اینا فزرتی ان و‌ زود خراب میشن .
اما قولم یادم رفت . الان بی لپ تاپم ! 
هیچی بدتر از این نیست به نظرم . 
من یدونه فیلم یا انیمیشن که میدیدم انگار دوپینگ کردم :|
خیلی وقت داشتم که اون چیزایی که میخواستمو یاد بگیرم اما دست دست کردم تا فاتحه ش خونده شد .
خب الان معلومه ناراحتم عمیقا !؟
لپ تاپ بهونه س . میدونین ادما خیلی توی زندگیمون تاثیر میذارن ‌.‌ تو خونه ، خیابون ، همه جا ... 
آدما هستن که ۵۰ درصد از زندگی مارو میسازن.این نظر منه البته !
حالا تصور کن اینا همشون عبوس و عصبی باشن .. !! دیگه انگیزه ای برات میمونه اخه !؟ یا تصور کن آدمای خوبی ک بودن دیگه نیستن .. !! الان که با گوشی پست میذارم حس خوبی ندارم ... لطفا یکی بیاد انرژی مثبت برام بفرسته که شدیدا نیازمندم . . . 
جبران میکنم براتون :|
 از این حس بی حالی و خنثی بودن متنفرم .
با تشکر!!
نظرات 2 + ارسال نظر
فرانک پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 21:20 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

اینم یه عالمه انرژی مثبت واسه ثنا خانوم گل...
انرررررررررررژژژژژی مثثثثثثثثثببببببببت...
به چیزهای خوب فکرکن.....
الان از پیاده روی اومدم، تو راه یه لحظه یاد مادرشوهرم افتادم و دلم گرفت!!!!!
اومدم به یه چیز دیگه فکر کردم و از ذهنم پروندمش....

ینی منم به چیزای خوب خوب فکر کنم؟؟؟ آخ دلم پیاده روی میخواد . لپ تاپم خرابه نمیتونم دوپینگ کنمممم=(

فرانک پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 21:16 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

http://ehda.sbmu.ac.ir
میری تو این سایت....
همونجا زده ثبت نام .....
یا زده کارت اهدای عضو
میری ثبت نام میکنی...
همونجا بهت کارتم میدن...
ثبت نام کردی یه خبر بده و خوشحالم کن

مرررررسی فرانک جاااانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد