” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

78- فلسفی نشد !

دوس دارم‌ یه متن طولانی و‌ فلسفی بنویسم که وقتی خودمم میخونم حوصله م سر بره :دی

دو سه روز پیش یه نفر ازم گله کرد چرا ازش خبر نمیگیرم.چرا دلم نمیخواد باهاش چت کنم . چرا بهش زنگ نمیزنم ..

خب‌ لابد ازت خوشم نمیاد دیگه !!

و بعد از کلی هارت و پورت کردن از روی ناراحتی گفت خدافظ .. منم همش میگفتم بعله درسته !! حتی برام مهم نبود از دلش در بیارم ..! 

بعضی وقتها از زندگی بعضی از ادما میریم بیرون چون ازشون بدمون میاد .بعضی وقتها هم از زندگیا بعضیا میریم بیرون چون دوسشون داریم .

اینم پیچیده س !؟


نظرات 1 + ارسال نظر
فرانک شنبه 31 تیر 1396 ساعت 12:14 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

درهرصورت طرفت میفهمه بخاطر عشق بوده یا نفرت....
ولی بعضیا خودشونو به خریت میزنن

نمیدونم بدونه یا نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد