” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

99-مجازی های دوست داشتنی

امروز خیلی کار انجام دادم . لباسایی که دیشب تو ماشین لباسشویی انداختیمو جمع کردم ، تا کردم . کل خونه رو جارو کردم . ظرفا رو شستم ، غذا درست کردم . مامان بابامم بیرون ،  دنبال کاراشون بودن . از اینکه عین کشتی چسب ، به زمین نچسبیدم و کلی کار کردم از خودم راضیم !

خب میدونین این کارا بهم حس خوبی میده . به این فکر میکنم که هر چی که باشه از الکی نشستن و اطرافو تماشا کردن بهتره !

من اگه این کارا رو نمیکردم میرفتم تو تلگرام جواب دوستامو میدادم . و کلی وقتم میرفت .

الان دلم میخواد فیلم ببینم . بعد زبان بخونم .. ساعتای 5 میرم حموم . بعدم ساکمو جمع میکنم . کتاب میخونم بعدم میریم که بریم .

*

دوتا شخصیت مجازی بمن یاد دادن که توی هر کاری سرک بکشم ! این یعنی چی ؟ میگم بهتون .

اول اجازه بدین اون دوتا شخصیت رو معرفی کنم .

یکی حمیدرضا نیرومند مدیر سایت آفتابگردان . با خوندن مطالب سایتش به این پی میبرین که چقدر دنبال اینه که از همه چی سر در بیاره .

توی هر رشته ای تحصیل کنه و چقدر آدم حسابیه !

استاد دانشگاهه ، کارش با کامپیوتره ! زبانم تدریس میکنه .. فرانسه هم میخونه . روانشناسی هم همینطور ..حتی عربی هم !

در صورتی که اینا هیچ ربطی بهم ندارن . کاملا درک میکنم این آدم میخواد از تک تک روزهای زندگیش فیض ببره .

یکی دیگه هم ثنا خانومیان . وبلاگی که همیشه دنبالش میکنم . گرچه جدیدا کمتر مینویسه ..

اما دقیقا یکی از شخصیت هاست که از تک تک لحظه هاش استفاده میکنه و چیزای جدید و تجربه های جدیدی رو کسب میکنه ..

من به این جور شخصیت ها میبالم .. یعنی هیچ چیزی نمیتونه جلوی پیشرفتشونو بگیره .. و همش دنبال اینن که بیاموزن !

نمیتونین درک کنین چه تاثیر مثبتی روی من گذاشتن ..

یه کف مرتب به افتخارشون

نظرات 2 + ارسال نظر
فرانک یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 01:42 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

مسافرت خوش بگذره...
فقط اونجا هم پست بزار

چشم عزیزممم حتما

beny20 شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 15:34 http://beny20.blogsky.com

من هربار اومدم توی یک روز
یه چند کارو همزمان انجام بدم ـ

.
.
.

به هیچ کدومش درست نرسیدم :/

چرا همزمان .. به ترتیب انجام بده ولی با سرعت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد