” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

117-نبات

دیشب که سردردم خوب نشد .. من وقتی حالم خوب نباشه ، فقط دراز میکشم . اما دیشب پاشدم میوه خوردم ، ورزش کردم و با یه صابون مخصوص صورتمو شستم .. اخه دوبار در روز حتما باید صورتمونو بشوریم .شما هم حتما بشورید .باشه؟

من هر وقت صورتمو با صابون میشورم امکان نداره وارد دماغم نشه .. بعدش بلا استثنا ۵-۶تا عطسه میزنم .. 

هربارم مامانم میگه : اووون کولرووو خاموووش کن سرمااا خوردی!!! میگم بابا سرما نخوردم صابون زدم .. میگه آها خب پس هیچی بذار روشن باشه :| باز روز بعد که صورتمو میشورم ...دوبااره ! این چرخه ادامه داره =)))

*

دوستام بهم میگن نبات ! میگن نباااتمون کجاست ..

وقتی هم مشکلی دارن بهم میگن آچار فرانسه .. چون مشکلاتشونو حل میکنم =))) 

عاطفه م که چپ و راست بهم میگه معجزه  ..! 

نظرات 1 + ارسال نظر
The Conqueror Worm دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت 11:36 http://lunacy.blogsky.com

یه چای نبات یا آب پرتقال بخور بعدم سعی کن بخوابی معمولا اگه سردرد حاد نباشه بعد یه خواب طولانی اثراتش از بین میره من خودم همین کار رو میکنم و سعی میکنم اصلا قرص نخورم.

نه این مال همین رژیمه س .. زیاد خوب بشو نیست.
منم اگه بمیرم قرص میخورم فعلا که زنده م =))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد