” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

124-لعنت به دانشگاه

تو دفترچه نوشته نتایج هقته اخر شهریور میاد.

من چه غلطی کنم قلبم هزارتا میزنه .

نظرات 18 + ارسال نظر
Mr.sibil جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 10:16

اها حله:(

-.-

Mr.sibil جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 10:11

خوله ادمی ک مسخره بازی در میاره تا تو چشم لیاد رو میگن جوااااب منو ندادی چرا دیووونه؟!:(

ببین دیووونه با دیوانه فرق داره.
من گفتم دیوانه ای! بی منظور بود

Mr.sibil جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 10:00

خوله
چون سرتو گول مالیدم دیوونه ام.!؟

خوله ینی چی

Mr.sibil جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 09:57

چرا دیوونه؟!
دیوونه ک بودم من ^_^
خوله ی کلمه زابلیه

خوله یا خل !
سرمو گول مالیدی

Mr.sibil جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 09:51

خخخخ پی پ؟!

پی پ؟ یا چی پ !
نمیدونم بهرحال خل نیستی. دیوانه ای=))

Mr.sibil جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 09:46

خیلی دیه خوله (خودمو عرض کردم )

خل نیست

Mr.sibil جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 09:43

بااااشه اونارو اینجا جواب نده
دوست ندارم به توهم خیلی چه:/

عجبااا :/

Mr.sibil جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 09:13

باشه خو اروم باش

:///

Mr.sibil جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 09:07

افرین دیه نگی ک میکشمت

باشه دیگه..

Mr.sibil جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 09:04

اره امیدوار باش...
لهت نکنم اینقد کل کل نکن سر این موضوع:/

باشه‌ عع -.-

Mr.sibil جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 08:56

مرخصی ک فدا سرت بازگشت به تحصیل میزنن واست
انتخاب رشتم انشالا موفق میشی و دیه از اونور کلا خیالت راحت شه از این حرفاش
الکی ذهنتو با اینا مشغول نکن
لطف نیس وظیفسه

امیدوارم همین طور بشه .. اگه بشه که خیلی خوب میشه . ممنون لطفه

Mr.sibil جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 08:48

سایت دانشگاه خودتو ببین همیشه خب!؟ :/
ببین پ فکر فیزیک یک نکن
اون کمیسیونم بزار من فردا میرم دانشگا واست میپرسم ببینم با چ شرایطی قبول میکنن میگم بهت یکاری کنی توهم واجد شرایط شی
بهت میگم بعد روند اموزشیشو

اینم حرفیه : |
اگه نتایج کنکور قبل انتخاب واحد بیاد هیچ مشکلی نیست.ولی بعدش میاد ظاهرا ..
تازه من مرخصیم نگرفتم نمیدونم اصلا همه چی بهم پیچیده .
باشه . ممنون از لطفت

Mr.sibil جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 08:39

بعدشم اگه فقط فیزیک دو باشه اونقدام واست مطرح نی بزار یکی دو ترم دیه هم برداری مشکلی نی

چه میدونم .. فعلا موندم چیکار کنم.

Mr.sibil جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 08:35

انتختب واحد اصلی اون چند روزیه ک بهت وقت دادن واس انتخاب واحد (مثلا سه چار روز)
بعد سایت بسته میشه
از شروع کلاسات(۲۷ام) تا سه هفته بعدش ک (ک تعداد غیبتا محسوب میشه) میتونی درخواست بدی میره تو کمیسون و مطرح میشه و اگه تایید کنن میتونی انتخاب واحد کنی

تو یه سایتی نوشته بود انتخاب واحد و ثبت نام از ۱۶ ام تا ۲۵ ام ..
چجوری باید درخواست داد ؟ اگه تایید نکنن چی :/

Mr.sibil جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 08:24

ببین بعد انتخاب واحد اصلی باید از طریق کمیسون بری
اونجا هر درسی رو ک بخوای واست باز میکنن
بعدشم فوقش فیزیک یک میمونه واس ترم بعدت اگه بعدش درس مهمی نیس

انتخاب واحد اصلی چیه
کمیسیون چیه :/
چارت درسی داریم که .
بعد از فیزیک ۱ ، فیزیک ۲ و آزمایشگاه فیزیک داریم!

Mr.sibil جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 04:04

اروم باش ...
تا سه هفته بعد مهلت انتخاب واحدتم میتونی انتخاب واحد کنی

استادا خوبو برمیدارن دیگه .. من میمونمو فیزیک ترم یک

.... جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 04:00

سلام کلاسات از کی شرو میشه
منظورم تاریخش تو تقویم دانشگاست

فک کنم ۲۷ ام

فرانک جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 01:42 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

اول بگو ببینم حالت خوب شد یانه؟
هنوزم قصد خودکشی داری دختر؟؟؟؟؟؟
دوم اینکه اصلا به نتایج کنکور فکر نکن...
اگرم نمیتونی به این فکر کن که حتما یه جای خوب قبول میشی.....
سوم اینکه من عاشقتم...

اره با جواب قانع کننده ای که بهم دادی حتما حالم خوب شد : ||
نمیتونم فکر نکنم .
منم عاشقتم فرانک بانو جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد