” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

نمیتونم

دقیقا مثه یک عمل غیرارادی بود.اما چیزی رو که متوجه شدم این بود که خیلی برام غریبه بود.شایدم من میخواستم اینجوری تصور کنم .خب خیلی چیزا برام روشن شد .‌.اصن مهم نیست !

مهم نیست که ادم چیزایی رو که میدونه برای خودش تکرار کنه.

اینجوری انگار یه مته میگیره دستشُ فرو میکنه توی مغزش‌.

از لحاظ فکری تحت فشارم.ادم وقتی تصوراتش قاطی پاتی میشه ، ناخوداگاه دلزده میشه و دچار تنش میشه.

همه چی جوری بهم ریخته که هرچقدر میخوام این پازلُ حلش کنم نمیشه.هزار و یک واژه تو ذهنم میچرخه .. 


نمیتونم چیزیو هضم کنم !



نظرات 2 + ارسال نظر

هاااا دیدی گفتم چته میگی هیچی درس دارم! °_°

=)))))) درس دارم دیگهههه

فرانک چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 00:45 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

خیلی بی حوصله ام ثنا
فکر کنم مشکل روحی روانی پیدا کردم

عزززیزم اینجوری نگووو خدا نکنه .
دوباره بنویس ذهنت اروم بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد