” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

قاطی پاتی

اینکه چرا نمینویسم دلیلش کاملا واضحه .. 

بعضی وقتها دوست دارم فلش بَک بزنم و یه سری دستکاری توی گذشته انجام بدم . یا گمان میبرم اگه به آینده پرتاب میشدیم و از آینده خبردار میشدیم قطعا یه سری کارها رو انجام نمیدادیم.

نمیدونم در مورد سه جلد کتاب الکترونیکی تخیلی که میخونم بهتون گفتم یا نه.

کتاب یاقوت سرخ و یاقوت کبود و‌ زمرد سبز

این کتاب راجب ژن سفر به زمانِ .. البته فقط به گذشته ! 

ینی عده ای میتونن در گذشته سفر کنن ، اجدادشون رو ببینن و از این قبیل ..

البته موضوع داستان به همین سادگی نیست..

دارم ادامه ی کتاب دنیای سوفی رو میخونم.احتمالا بعدش کمدی الهی و وقتی تابستون شد کتابایی که زاهدان خریدم و نخوندم رو شروع میکنم.مخصوصا کتاب جزٕ از کل.. 

با خودم عهد کردم تا کتابامو تموم نکردم ، کتاب جدید نخرم.بجاش کتاب صوتی گوش بدم‌.چندتا از ممبران برام ادرس کانالهایی که کتاب صوتی و حتی داستان شب میذارن رو فرستادن.

خیلی هم لذت بخشه .بند بند وجودم سراسر شور و‌ شعف میشه.


از سری خوشحالیام اینه که خونوادم دارن میان کرمان.و این چقدر چقدر خوشحالم میکنه .چون برای تک تکشون دلتنگم .

حرف برای گفتن زیاد دارم اما خستگی توان تایپ رو از من میگیره.

فردا امتحان تجزیه دارم همون قسمتی که غیبت کردم و نبودم.

جزوه از بچه ها گرفتم ولی ناقصن و کلی غلط غولوط نوشتن :/

واقعا عمیقا تحسینشون میکنم که شیش دنگ حواسشون سرکلاس جمعِ !

اطلاعات از اینترنت و یکسری کانال جمع کردم . جمع بندی کردم .

احتمالا فردا نمره ی مطلوبی بگیرم.. 

فردا فقط همین کلتس تجزیه رو دارم .برای بعدش برنامه دارم ..

ببینم چی میشه .

نظرات 2 + ارسال نظر
nacho جمعه 12 آبان 1396 ساعت 02:25 http://ignacio.blogsky.com

رشتت چی ه؟
از اینترنت درس خوندن خیلی مفیده. اینکه بری جزوه دانشگاهای خوب رو پیدا کنی بخونی. مخصوصا اگه استادات مثل استادای دوران لیسانس من درست حسابی درس ندن. منکه سال اخر اینو یاد گرفتم خیلی نتیجه بخش بود.
امیدوارم این امتحان و همه امتحانت خوب بشن.

شیمی دارویی
نه استادای این ترم من ، جز یکیشون بقیه عالی ن.
چون یه مبحث مهمیو غیبت داشتم ، جزوه هایی که گرفتم ناقص بود .بخاطر همین دانلود کردم.
ممنون از لطفت

Beny20 پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 11:14 http://beny20.blogsky.com

دنیای سوفی چقدر اسمش آشناس !
امتحانت هم انشاالله که بیست میشی ...
.
.
خب می خواب اینبار که میرم ،
توام بیا تا تک‌ و تنها توی شهر غریب نباشم :)

کتاب خوب و جالبیه
امتحان نگرفت .شنبه میگیره‌

نه مرسی تنهاایی برو :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد