” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

من مظلومم !!

انصافانه س از کلاس بیام و بلافاصله بگه بیا بریم گوشیمو از مغازه بگیرم!؟ تو این گرما؟ با این خستگی؟ 

گوشیشو گرفت حالا دنبال لوازم آزمایشگاهه... 

همینطور که دنبال لوازم آزمایشگاه ئه اومده سیمکارتم بگیره !

خدایا من فردا امتحان دارم ...

الان گشنمه ، تشنمه .. بمیرم برای خود ِ مظلومم =(

نظرات 2 + ارسال نظر
فرانک چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 00:45

سلام ثنا جونی....اول بگو ببینم قضیه این هندیه چیه !!!!!!!!!!!!!!
منم مشغولم و امروز اسباب کشی داشتیم

سلاام عشقمم . اول تو جواب بده این همه مدت کجا بودی.الان کجایی.
بعدممم من مگه از هندیه تو وبم گفته بودم :|||
گفته بودم؟

عه خب بسلامتی.مبارک باشه

پرفسور خسته سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 17:43 http://porfossor.blogsky.com

حالا امیدوارم فردا امتحان خوب بدی تموم این خستگی‌ها رو بشوره ببره.

مرسی مرسی ... ان شاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد