” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

سریال مهیج

یه سریال میخوام در حد فرار از زندان . همونقدر مهیج و جذاب ..

همونقدر هیجانی .

اگه سراغ دارین کامنت بذارین برام.اگرم سراغ ندارین که فدای سرتون فقط دیگه اینورا پیداتون نشه -.-

بی اعصابم خودتونین :/

نظرات 3 + ارسال نظر
Leyli سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 02:00

خواهش می‌کنم عزیزممم :)))

فدای تو

احسان سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 01:54

walking dead رو بزار بعد امتحانا چون معتادش میشی مثل چی
game of thrones هم که دیگه معرفی نمی خواد.

Walking dead رو بهم پیشنهاد دادن قبلا ولی من ممانعت کردم :)))

Leyli سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 00:32

فکر کنم از true detective و dexter خوشت بیاد.‌‌

مرسی لیلی بانوووو‌‌...
اصن معدن فیلم فقط خودت :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد