” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

80-عینکتو بده به من

دارم علاوه بر کتاب دنیای سوفی ، کتاب یاقوت سرخ رو هم میخونم .همیشه یادم میره اسم نویسنده و مترجم رو نگاه کنم .چون شوق و ذوق شروع کردن کتاب نمیذاره به چیزی توجه کنم .

یاقوت سرخ تا اینجا که خوندم راجب دختریه که در زمان سفر میکنه ..ینی میره به سال های خیلی خیلی قبل ! مثلا ۵۰۰سال پیش ..

دنیای سوفی هم که یک کتاب فلسفی فوق العادس .منتها نمیدونم چرا وقتی میخونمش خوابم میگیره :/ 

فکر کنم مطالبش برام سنگینه ، مغزم نمیکشه :|

من اونقدر که از دنیای وبلاگ نویسا خیلی چیزها یاد گرفتم ، هیچ جا همچین چیزایی یاد نگرفتم . . .

گاهی دوست دارم عینک شماها رو به چشمم بزنم و از دید شماها به زندگی نگاه کنم .

حالا واقعا عینکی هستین !؟ =))))

کی میخواد عینک‌منو بزنه به چشمش ؟ همین الان اعلام‌حضور کنه . عینکمم ، عینک هری پاتریه :دی

خب‌دوستان بنظرتون اسم خودم خوبه یا یه اسم‌مستعار برگزینم تا به فنا نرفتم ؟ میفهمین ک چی میگم :|

زین پس خواهرزادمو ، مخملی خطاب میکنم .اخه مامان بابام بهش میگن مخملی ! خودم بهش میگم پوشکی :دی 

دلبر هم هست .. گاهیم دلبری بگم بد نیست .


نظرات 1 + ارسال نظر
فرانک یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 12:48 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

منم دوست دارم کتاب سوفی رو بخونم....
ولی کتاب خیلی وقت میبره ، مثل فیلم نیست..

ولی لذت بخشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد