” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

114-رژیم غذایی جنرال موتورز - روز اول

اولین ضد حال زندگیمو الان خوردم . وقتی که خواستم چهل و پنج دقیقه بخوابم . ولی مامانم با بی رحمی تمام ، وقتی که نیم ساعت شد اومد رو تختم نشست گفت کد ایرانسل چند بود برای اینترنت گرفتن ؟؟؟

میتونین قیافه ی منو تصور کنین که خواب توی سرم شکسته؟

ترجیح میدم بیشتر راجب این موضوع صحبت نکنم چون اون یه ربع باقیمونده خیلی رو دلم موند :|

*

رژیمی که دارم میگیرم اسمش هست : جنرال موتورز !

میتونین توی گوگل سرچ کنین . بهتره از سایت ایران کوک ببینید که مستقیما ترجمه شده .

این رژیم هفت روزه س و سم زدایی میکنه .. 

خودش گفته ۴-۸کیلو کم میکنه .. ولی بستگی به سیستم بدنی خودمون هم داره . خیلیا پنج کیلو کم کردن مثلا ‌.. خیلی ها هم یک کیلو به زور کم کردن !

ولی برای من مهم نیست . الان بیشترین چیزی که برام مهمه سلامت بدنی خودمه تا اندامم ! 

متاسفانه باید بگم از سه چهار سال پیش که سخت مشغول درس خوندن بودم ، خودم رو‌ یادم رفت . بنابراین بدون کوچک ترین تحرکی ، فقط نشستم پای کتابام .. این شد که ده کیلو اضافه وزن پیدا کردم .. و متاسفانه تر جلوش رو‌نگرفتم !

مثلا من تا همین چند وقت پیش ۷۱ بودم ، بخاطر طناب زدن دو کیلو کم کردم الان ۶۸-۶۹ ام حدودا ! اصلنم رو‌ی وزنه نرفتم که هر روز خودمو وزن کنم .

برام‌ثابت شده هرچقدر بیشتر بدنمون رو تحت فشار قرار بدیم ، نتیجه ی معکوس میده ! 

بهتره بدن الانمون رو‌ دوست داشته باشیم و برای بهتر شدنش و سلامتش ورزش کنیم و سالم غذا بخوریم . نه صرفا لاغر شدن !!

چه سخنرانی کردم =)))

من روز اول رژیم هستم و فقط باید میوه جات با ۸-۱۲ لیوان اب بخورم ! اگره نخوره م کلیه هام نابود میشن ..

فردا هم فقط سبزیجات خام و پخته !

روز سوم هم ..

تا کل رژیمو نگفتم براتون بدویید سرچ‌کنین .. از نون شب واجب تره


نظرات 3 + ارسال نظر
فاخره یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 18:13

چه اسم جالبی راره رژیمه
امیدوارم موفق بشی

مرسی عزیزم

The Conqueror Worm یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 09:21 http://lunacy.blogsky.com/

سلامتی و تناسب اندام خیلی خوبه ولی به قول خودت اگه حساس باشی و هر روز بخوای خودتو وزن کنی خیلی فشار روت هست و ممکن هست اذیت بشی.

اره برای همین من خودمو وزن نمیکنم زیاد
فقط امیدوارم به وزن سابق برگردم ..خیلی خیلی لاغر بودم .

فرانک شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 18:43 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

آره رژیمش و‌میدونم چیه
اگه توش موفق بودی روز آخر بگو چقدر وزن کم کردی...
.....
من کلا نمیتونم رژیم خاصی رو بگیرم...
رژیم کالری شمار و زیگزاگی رو از همه رژیمها بیشتر میپسندم...
همه چی میتونی بخوری اما به اندازه.....
خودمم نون و برنج و خیلی چیزهای دیگه رو از برنامم حذف کردم.....

باشه عزیزم میگم حتما ‌
به نظرم همین رژیمی که تو میگیری از همه بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد