” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

121-روز چهارم‌رژیم غذایی

زنگ زدم به دوستم و تولدشو تبریک گفتم ‌.مرسی از یادآوریتون عزیزانم ‌.

خودمو وزن کردم ۶۶ کیلوگرم بودم . مگه میشه !؟ 

چپ رفتم ، راست رفتم ، اینوری گذاشتم ، اونوری گذاشتم بازم منو ۶۶ نشون میداد !

ینی مگه میگه توی ۳-۴روز سه کیلو کم کرده باشم ؟

شاید از معده و روده م کم کرده .. ولی بهرحال خیلی تعجب آوره.

اصلا نمیتونم باور کنم .. 

واسه امروز سوپ و‌شیر و موز باید بخورم.

سوپ جو درست کردم . یه لیوان شیر و یک عدد مور میل کردم تا الان =))) اگه این رژیم اینقد خفنه شاید بازم بگیرم ‌.

زیاد سختی نداره . فقط روز اول احساس میکردم دارم تلف میشم =))) 

میدونین من ازون دسته آدما هستم که خونواده م آرزوشون بود من برم سر یخچال میوه بردارم . یا سبزیجات بخورم !!

این اتفاقا با این رژیم افتاد . من دو بار سبزیجات آبپز خوردم .

چیزی که در حالت عادی محال بود انجام بدم . 

نکته بعدی اینکه من اصلا آب نمیخوردم . شاید یک لیوان در روز 

اما با این رژیم ،برای اینکه کلیه هام از کار نیوفتن باید ۱۲لیوان آب بخورم حدودا .. 

خلاصه عادتای بد منو که شست و برد =))))


نظرات 1 + ارسال نظر
فرانک سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 13:57 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

چه خوب بهت جواب داده...
آفرین دختر گلی...
روز آخرم یه اعلام وزنی بکن....

چی بگم والا شاخام درومد .. باشه حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد