” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

123-دانشگاه

یه کتاب فروشی دست دوم تو شهرمون پیدا کردم ! 

پررر کتاب بودآ ‌.. من که خوره کتابم ازین به بعد جامو اونجا میندازم ! چی میگم من .. :/

منظورم اینه ازین به بعد جام اونجاست !

دیگه حوصله ندارم نصف پولمو بدم برای کتاب :| خیلی پولدارم؟

خیلی خفنم؟ نع ! بنابراین میرم کتاب دست دوم میخرم در حد نو ! تا حالا نخریدم . فلذا قصد دارم بخرم ببینم چی میشه ..

اخه اخلاق من جوریه که اگه یذره جلد کتابِ نو ، تا خورده باشه نمیخرمش ! تا این حد .. بعد حتی اگه بخرمش بدم میاد بخونمش.

بنابراین نمیفهمم رو چه حسابی میخوام کتاب دست دوم بخرم!

ببینید یه اخلاقای بدی دارم که اگه بخوام بنویسم طومار میشه. 


دلم میخواست خیلی پولدار میبودم . اگه پولدار بودم قطعا برای گوشیم که داغون شده حرص نمیخوردم :|

تمام سیستمش ریخته بهم رو مخمه ! 

فعلا نمیتونم عوضش کنم ! شاید یکی دوماه دیگه یه فکری بکنم.

بیایین تو کامنت بنویسین چه مدل گوشی خوبه ! زود باشین ..

من الان عصبانی م !

از یه طرفم استرس دانشگاهو دارم .

وقتی از کرمان اومدم ، مرخصی نگرفتم . سرمو انداختم پائین اومدم. دقیقا همون کاری که مسئوله گفت کردم :|

الان میبینم پونزدهم انتخاب واحده ! نتایج کنکورم معلوم نیس کی میاد .. خب مثلا من انتخاب واحد کنم بعد کنکورم قبول بشم.بعد اونوقت چی میشه؟ تکلیف اون شهریه های بی صحاب چی میشه ؟


یا اصن اینو بگو کدوم بلانسبت .. استغفرالله ! کی گفته عروسیتو بندازی شهریور .. نفهم ؟  (نصف استرسم سر اینه که دقیقا اون لحظه که انتخاب واحده ، من وسط عروسی دارم قر میدم )

ببخشید !

آهای دانشجوهای عزیز و باتجربه ! بیایید به منِ بی نوا بگید قضیه از چه قراره و من باید چیکار‌کنم .آفرین.



بعدا نوشت : من فردا بیام ببینم کسی کامنت نزده و جواب سوالامو نداده ، بلاگ اسکای رو به آتیش میکشم . ببین کی گفتم!

نظرات 2 + ارسال نظر
. پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 03:08 http://i-am-this.blogsky.com

احتمالا نتایج تا پونزدهم بیاد دیگه

امیدوارم =((((

فرانک پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 02:36 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

خب پس باید دعکنم که قبول نشی تا شهریه هم حیف نشه!!!
مدل گوشیتم عااالی....
دست نزنی بهشااااا...
چرا انقدر عصبانی هستی الان؟
یکم فکر کن با آرامش...
حالا میتونی عصبانی باشی

فرانک : |
من میرم خودمو میکشم :///

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد