” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

” جــــوانــــه “

ترک آرزو کردم ؛ رنج هستی آسان شد ...

136-لذت زندگی

یکی از والاترین و بهترین لذت های دنیا اینه که نور خورشید بتابه تو اتاقت بعد تو هم پاهاتو دراز کنی ، آفتاب برسه به تموم وجودت . بعد هی ویتامین D جذب کنی .. 

دیشب نتم قط شد ولی من تا ۶ صب بیدار بودم :|| 

خوابم نمیبرد .. 

دیگه ساعت ۱۱ بیدار شدم . با صدای زنگ گوشی .. کی جز مامان بزرگم این موقع زنگ میزنه =)))  گوشیو برداشتم تو حالت خماری سلام و احوال پرسی کردم .. گفت خواب بودی گفتم نع :|

اگه میگفتم اره میفهمید چقد بیکارم که تا ساعت ۱۱ میخوابم ‌.

بعدم بیدار شدم تا الان فقط یه چایی زدم . به نظرتون من زنده میمونم یا دار فانی رو وداع میگم ؟ 

خب پاهامو جمع کردم به اندازه کافی ویتامین D جذب کردم وپاهام جزغاله شد ..

خدایا دمت گرم شهریوره ها .. یکم زیر شعله رو کم کن پختیم به قرآن .

نظرات 2 + ارسال نظر
˙·٠˙·٠ساعتی تعقّل٠·˙٠·˙ سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 14:23 http://saatitaaghol.blogfa.com/

سلام ثنا جان:)
منم هر وقت خوابم کسی زنگ میزنه میگه خواب بودی میگم نه

الان که هوا خیلی بهتر شده دیگه شب ها نمیشه توی حیاط خوابید...

سلام دوست عزیز.
اره از طرفی هم ممکنه طرف عذاب وجدان بگیره.
اره شبا خیلی سرده .ولی روزا خیلی داغه

فرانک سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 12:40 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

خوبی شهر ما اینه که از آخر مرداد هوا عالی میشه....
الان دلتو سوزوندم؟؟؟؟؟

خوبی شهر ماهم اینه هر ساعت از شبانه روز بری بیرون برنزه میشی =))))
اره دلم جزغاله شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد